با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ ارائه طرح دوفوریتی در مجلس برای تسهیل شرکت در آزمون‌های استخدامی
زیارت عاشورا
ارائه طرح دوفوریتی در مجلس برای تسهیل شرکت در آزمون‌های استخدامی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از احتمال ارائه طرح دو فوریتی در مجلس برای تسهیل شرکت در آزمون های استخدامی خبر داد و گفت: ضروری است سن استخدامی در کشور افزایش یابد.
به نقل از خبرگزاری خانه ملت:محمود شکری ، درباره شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: در سال های گذشته آزمون های استخدامی بسیار کم برگزار شده؛‌ این در حالی است که بسیاری از جوانان تحصیل کرده کشور به اشتغال در مشاغل دولتی علاقه دارند؛ بنابراین باید در آزمون های استخدامی دولتی بسیاری از موارد مانند موضوعات اجتماعی نیز لحاظ شود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در روزهای گذشته همزمان با اعلام شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش بسیاری از جوانان تحصیل کرده علاقمند به کار در آموزش و پرورش، با مراجعه به نمایندگان مجلس گلایه داشتند که بعد از مدت ها انتظار برای شرکت در یک آزمون استخدامی، به لحاظ شرایط سنی نمی توانند در آزمون شرکت کنند.

شکری گفت: باید به مسائل معلمان و مربیان شرکتی و پیش دبستانی نیز توجه شود زیرا در شرایط اعلامی آزمون در برخی رشته ها حتی اعلام نیاز صورت نگرفته است.

میزان بالای هزینه شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش قابل قبول نیست

وی با انتقاد از هزینه بالای ثبت این آزمون افزود: باید در آزمون های استخدامی توجه شود که شرکت کنندگان در این آزمون ها از درآمد برخوردار نیستند بنابراین میزان بالای هزینه شرکت در آزمون قابل قبول نیست.

شکری افزود: در تعیین شرایط متقاضیان آزمون های استخدامی باید مسائل جوانان کشور درک شود در هر صورت اگر کم توجهی ها در این زمینه ادامه یابد، حتی امکان دارد طرح دوفوریتی برای تسهیل شرکت در آزمون های استخدامی در مجلس مطرح شود.

ضرورت بازنگری در قانون مدیریت خدمات کشوری

شکری تصریح کرد: باید قانون مدیریت خدمات کشوری  مورد بازنگری قرار گیرد و در آن به مشکلات همه جوانان کشور مانند متولدین دهه 60 رسیدگی شود، بطور مثال باید سن استخدامی افزایش یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت نیروی انسانی کشور استفاده شود، افزود: استفاده نکردن از بخشی از جمعیت جوان کشور تنها به دلیل چند سال افزایش سن صحیح نیست./



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:, | 9:21 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |